Translate

środa, 15 lipca 2015

Najciekawsze 'akcje' i ciekawostki z odcinków

  • W 1. odcinku, pt. Pozdrowienia z Łodzi, zginął pierwszy właściciel Alexa, a on sam został postrzelony.
  • W 2. odcinku, pt. Uniknąć śmierci, komisarz Marek Bromski został postrzelony i porwany.
  • W 3. odcinku, pt. Zabójcze misie, Alex w ostatniej chwili wyniósł pluszowego misia z ładunkiem wybuchowym.
  • Matriusz Ostrowski zagrał w 6. odcinku pt. Morderstwo doskonałe oraz później jako inna osoba w odcinku 18. pt. Niebezpieczny pościg.
  • W 8. odcinku pt. Pierwsza nagroda, Alex skaleczył się w łapę.
  • W 12. odcinku, pt. Amok, wywiązuje się strzelanina między mordercą a policjantami: Bromskim i Lucyna Schmidt.
  • W 13. odcinku, pt. Cel: Alex, Marek Bromski został uderzony przez przestępcę, a Alex porwany.
  • W 14. odcinku, pt. Mordercze lato, komisarze przygotowują prowokację, Lucyna jest w niebezpieczeństwie.
  • W 18. odcinku, pt. Niebezpieczny pościg, komisarz Marek Bromski został postrzelony w nogę.
  • W 21. odcinku, pt. Zapach zbrodni, podejrzany mężczyzna uderza podkomisarz Lucynę Szmidt w twarz.
  • W 23. odcinku, pt. Zabójcza dawka, Alex wpadł w pułapkę okrutnego naukowca, później Marek uderzył oprawcę w twarz.
  • W 25. odcinku, pt. Trzy sekundy, komisarz Marek Bromski udaje bezdomnego na bazarze, pod koniec odcinka Marek jest w niebezpieczeństwie (jest w pomieszczeniu z ładunkiem wybuchowym).
  • W 26. odcinku, pt. Ostatnia sprawa Lucyny, Lucynę uderzył jeden z przestępców.
  • W 27. odcinku, pt. Zabójcza namiętność, Alex w ostatniej chwili ratuje komisarza Marka Bromskiego przed śmiercią (kobieta chce go zabić nożem).
  • W 29. odcinku, pt. Sekret, pojawia się psycholog śledczy Ewa Wilk.
  • W 30. odcinku, pt. Anioł Stróż na czterech łapach, Alex został ukąszony przez węża.
  • W 32. odcinku, pt. Śmierć Bromskiego, ginie opiekun Alexa, komisarz Marek Bromski (zastrzelił go psychopata, policjant osłonił swoim ciałem Ewę Wilk).
  • W 33. odcinku, pt. Nowy, na miejsce Marka Bromskiego przyjeżdża komisarz Michał Orlicz. Starszy aspirant Ryszard Puchała został postrzelony w ramię.
  • W 34. odcinku, pt. Kolekcjoner lalek, komisarz Michał Orlicz zostaje zaatakowany przez mordercę.
  • W 35. odcinku, pt. Diagnoza morderstwo, komisarz Orlicz udaje alkoholika i trafia na odwyk do szpitala, pielęgniarz próbował go zabić.
  • W 38. odcinku, pt. Dlaczego Romeo zginął?, podkomisarz Ryszard Puchała udaje pracownika straży pożarnej.
  • W 40. odcinku, pt. Zemsta, pojawia się suczka Malina oraz siostra Orlicza: Julka; Michał Orlicz wpada w pułapkę, w której były więzień chce go zabić.
  • W 42. odcinku, pt. Pogrzebana żywcem, Lucyna zostaje postrzelona.
  • W 43. odcinku, pt. Człowiek bez twarzy, Alex przerywa kręcenie filmu. :)
  • W 44. odcinku, pt. Podglądacz, na plecy Michała skacze jeden z przestępców, Rysiek go ratuje.
  • W 45. odcinku, pt. Więzy krwi, Rysiek Puchała uderza głową o tory.
  • W 46. odcinku, pt. Znak szatana, stażystka Marta staje się zakładniczką psychopaty.
  • W 47. odcinku, pt. Zrabowane szczęście, Michał dowiaduje się, że zostanie wujkiem (jego siostra Julka zaszła w ciążę).
  • W 50. odcinku, pt. Morderczy plan, Michał Orlicz ratuje przyjaciela Rysia Puchałę, a sam zostaje postrzelony w rękę.
  • W 51. odcinku, pt. Śmierć dziewczyny, Michał po postrzale musi mieć rękę na temblaku, przez cały odcinek odczuwa ból. Policjant Michalski grozi Orliczowi.
  • W 52. odcinku, pt. Niebezpieczne zadanie, Michał Orlicz dla dobra sprawy udaje przestępcę i trafia do więzienia, policjant Michalski chce zabić Orlicza; pod koniec odcinka Michał rozbraja bombę, która w każdej chwili może wybuchnąć, Lucyna jest w niebezpieczeństwie.
  • W 53. odcinku Orlicz szuka mieszkania, ponieważ mieszka na komendzie.
  • W 54. odcinku, pt. Okrutna prawda, Alex ujawnia swój talent muzyczny.
  • W 55. odcinku, pt. Przegrany, Rysiu przez swój lęk wysokości wpada w tarapaty.
  • W 57. odcinku, pt. Zabójczy gaz, Orlicz urządza prowokację i udaje bezdomnego.
  • W 60. odcinku, pt. Gra pozorów, w bezbronnego Orlicza chce strzelić zdesperowana kobieta.
  • W 63. odcinku, pt. Lincz, Monika oznajmia Michałowi, że Alex i Malina być może spodziewają się szczeniaków, jednak później okazuje sie, że to pomyłka.
  • W 65. odcinku, pt. Ślepa furia, morderczyni uderza komisarza Orlicza w głowę, ten traci przytomność, a ona chce go utopić w wannie.
  • W 66. odcinku, pt. Okup, Monika oznajmia Michałowi, że wyjeżdża do Dubaju.
  • W 67. odcinku, pt. Na pełnym gazie, Rysiek bawiąc się na placu zabaw z dziećmi upadł i uderzył ręką w zjezdzalnie, przez co przez cały odcinek nosi rękę na temblaku.
  • W 70. odcinku, pt. Powstały z martwych, komisarza Michała Orlicza, z znienacka, uderza w głowę jeden z przestępców.
  • W 71. odcinku, pt. Śmierć w muzeum, podkomisarz Ryszard Puchała wyjechał na staż do Ameryki, a jego miejsce w łódzkiej komendzie zajęła starszy aspirant Nina Kruk.
  • W 72. odcinku, pt. Mężczyzna, który patrzy, Orlicza uderza drzwiami uciekinier.
  • W 73. odcinku, pt. Piękna śmierć, starszej aspirant Ninie Kruk grozi śmiertelne niebezpieczeństwo.
  • W 74. odcinku, pt. Zabójczy tarot, na komendę wraca Rysiek Puchała.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie blogi jak ten 😃pewnie dlatego że uwielbiam komisarza Alexa ❤❤
    Powodzenia w dalszym pisaniu bloga 😉
    Zapraszam do siebie na bloga: pozytywnieonas.blogspot.com (całkiem inny gatunek ale może przypadnie do gustu)
    Pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, wiele dla mnie znaczą. Również pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  2. Lubiłam "Komisarza Alexa" tylko ze względu na to, że grał w nim Jakub Wesołowski. Po jego odejściu serial stracił na jakości, a oglądalność spadła (o ponad 1.000.000 widzów). Nie znoszę widoku Alexa z zezowatym Michałem Orliczem, którego NIGDY nie zaakceptuję. Zapraszam na mojego bloga o MARKU I LUCYNIE <3 Bo tylko on do niej pasuje ;* Mam nadzieję, że Orlicz zniknie w najbliższym sezonie z "Komisarza Alexa", a na nowego opiekuna ukochanego owczarka dadzą nam normalną postać. Oczywiście nikt nie zastąpi mi Marka Bromskiego ;'( </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może mieć własną opinie/zdanie w tym temacie. Ja osobiście byłam wściekła kiedy postać Marka Bromskiego została uśmiercona. Jednak od 4. sezonu Komisarza Alexa po prostu KOCHAM MICHAŁA ORLICZA. Przyzwyczaiłam się do niego. Jeśli chodzi o oglądalność to ona rzeczywiście spada jak w każdym serialu, który liczy już kilka serii. Na pewno zmiana głównego bohatera miała na to jakiś wpływ, ale nie sądzę, że jest to główna przyczyna spadku :) W końcu rzadko zdarza się, że produkcja uśmierca głównego bohatera. Ale czy ta zmiana oznacza, że już nie oglądasz Alexa? Ja będę go zawsze oglądała bez względu na to czy zmieni się obsada serialu, ponieważ UWIELBIAM tego psa :D

      Usuń
    2. No bo ja też uwielbiam tego psiaka <3 Czytam newsy z serialu i właściwie wiem, co się dzieje, ale nie mogę patrzeć na Orlicza przy Alexie i Lucy... Po prostu nie mogę! :P Kocham serial "Komisarz Alex", ale bez Orlicza ;D Pewnie masz rację, że nie tylko śmierć Marka Bromskiego miała wpływ na spadek oglądalności ;) Ja po 33 odcinku się załamałam, kiedy przyszedł "nowy" ;( I od tamtej chwili nie oglądam, definitywnie. No chyba, że dadzą Alexowi nowego opiekuna :D Jakoś nie polubiłam zezowatego Pawlickiego w roli Michała, choć sama postać wydaje się ciekawa :) Tak, tak... jedno zdanie wyklucza drugie. No niby nie lubię Orlicza, ale Alexa wciąż <3 I Lucynkę i Rysia :) Czekam na ten 8 sezon, o którym pisałaś i mam nadzieję, że będzie jakiś moment przełomowy, w którym... sama wiesz :P Albo w 9 sezonie ;) No nic, ja idę na mojego bloga zabierać się za 3 część opowiadania. I zapraszam na drugą :D Przynajmniej w mojej barwnej wyobraźni Marek może sobie żyć ;D

      Usuń
    3. Bardzo nie lubię jak ktoś określa tego aktora mianem "zezowatego". Może i nie ma idealnych oczu, ale po prostu nie cierpię jeśli komuś nie podoba się jego gra aktorska i od razu tak na niego mówi. Uważam, że to niegrzeczne.
      Ja osobiście bardzo nie chciałabym śmierci Orlicza (ale to tylko moje indywidualne zdanie), ale wiem, że zapewne w końcu go uśmiercą, bo Rex w oryginalnej wersji miał kilku opiekunów.

      Usuń
    4. Rozumiem, każdy wyrabia sobie własną opinię ;) Może nie uśmiercą Orlicza? Być może po prostu wyjedzie, zostanie przeniesiony albo coś innego.. Kto z nas może wiedzieć? :D Przepraszam, jeżeli cię uraziłam tymi ostrymi słowami na temat Antka Pawlickiego. To nie to, że nie lubię aktora (w 'Czasie Honoru' go uwielbiałam!!). Zawsze, jak zmieniają obsadę jest tak, że jeden widz się przyzwyczai do sytuacji, a drugi odejdzie ;) Chyba zbyt ostro wyraziłam swoje zdanie w powyższej opinii - sorry za tamto :P Za to nigdy nie przestanę zaglądać na Twojego bloga :D

      Usuń
  3. Moim zdaniem kiedy Orlicz dołączył do serialu to stał się o wiele lepszy niż przed tem bardzo lubiłam Marka ale bardzo polubiłam Orlicza

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja polubiłam Krystiana Wieczorka jako opiekuna Alexa :-) Jest taki przystojny :-)

    OdpowiedzUsuń