Translate

niedziela, 20 grudnia 2015

Powrót...

Moi Drodzy czytelnicy!
Chciałabym Was jak najmocniej przeprosić za moją długą nieobecność. Niestety, ale moje ostatnie kilkanaście dni pochłaniała szkoła. Jest bardzo trudno i mnóstwo nauki, no ale tak już jest w bardzo dobrych liceach. Postaram się od teraz być bardziej aktywna, mimo że nie będzie to jakaś bardzo duża aktywność, ponieważ 7. sezon Alexa dobiegł już jakiś czas temu końca. Na razie nic mi nie wiadomo czy powstanie ósma seria. Producenci na razie nie chcą nic zdradzać, musimy cierpliwie czekać. Już jakiś czas temu obiecałam Wam konkurs. Wierzcie mi lub nie, ale nie zapomniałam o nim. Myślałam na czym będzie polegało zadanie, pomysł już jest, więc możecie się spodziewać na dniach konkursu (nagroda jest naprawdę cudowna ^^). Wracając do mojej "aktywności" na blogu, zastanawiam się czy kontynuować pisanie opowiadań. Nie wiem czy do tego wrócić, nie wiem właściwie czy są osoby, które chciałyby czytać moje kolejne opowieści, dlatego proszę Was o pomoc w komentarzach. Pisać czy nie? :) Postaram się również stworzyć nowe filmiki, no ale to potem. ;)
Póki co, jak tam Wasze przygotowania do świąt? Macie już choinki i pierniki? Pochwalę się Wam, że ja wczoraj piekłam :D Jeśli macie jakieś pomysły na posty, po prostu piszcie w komentarzach, postaram się wszystkie zrobić.
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe były te twoje opwiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz stworzyć jakiś filmik świąteczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nawet o czymś takim myślałam i mam nadzieję, że stworzę taki filmik :)

      Usuń
  3. Pisz te opowiadania i nie przejmuj się brakiem komentarzy, bo mimo wszystko dużo osób to czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz opowiadania. Ja będę czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie jest czytać takie komentarze, one strasznie napawają mnie do pisania. :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Dzięki Twojemu blogowi serial jest dla mnie ciekawszy, więcej wiem, także pisz jak najwięcej opowiadań, zapowiedzi, będę czytać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń