Translate

środa, 29 czerwca 2016

8. sezon Komisarza Alexa

W końcu mogę Wam ogłosić, że już wkrótce w telewizji będziemy mogli oglądać nowe odcinki Alexa. Mianowicie, dzisiaj gdy weszłam na facebook'a moim oczom ukazała się ta wiadomość:


Jestem przeszczęśliwa, ponieważ produkcja strasznie długo zwlekała z jakąkolwiek . Szczerze mówiąc już myślałam, że zrezygnują z kręcenia kolejnych odcinków, na szczęście myliłam się :) Zdjęcia do 8. serii Komisarza Alexa mają zacząć się w lipcu ;)

Ps. Przepraszam, że ostatnio jest mało postów lub są one spóźnione (jak w przypadku powtórek), ale zasilacz od laptopa mi się zepsuł i od kilku dni tak jakby nie mam komputera, a na tablecie bądź smartfonie niezbyt przyjemnie pisze się posty ;)

6 komentarzy:

  1. Super!!!!! Jak się cieszę, że będzie kolejny sezon! Yeah!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, choć nie oglądam, ale czytam newsy :)
    Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to jest już nowa część opowiadania na moim blogu o Marku i Lucynie - http://komisarzalex-lucyna-i-marek.blogspot.com/ ;) Przepraszam także prowadzącą tego bloga, że się u niej 'reklamuję' :P Po prostu wiem, że tutaj ktoś zagląda i może chciałby poczytać moje pomazaje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi 😉 Sama czytam w wolnej chwili twoje opowiadania 😉

      Usuń
    2. Jejku, miło mi to słyszeć :) Dziękuję! :)

      Usuń
  3. A nie lepiej byłoby gdyby zakończyli ten serial .

    OdpowiedzUsuń