Translate

czwartek, 9 czerwca 2016

Nowy blog!!!

Hej,
Postanowiłam założyć drugiego bloga, który będzie między innymi o mnie oraz o innych życiowych czynnościach itp. Oczywiście to nie oznacza, że przestanę pisać tutaj. Po prostu prawda jest taka, że nie mam za dużo co tutaj pisać związanego z Alexem. Co prawda jestem w trakcie realizowania kilku postów, ale one wymagają dużego nakładu pracy i czasu, jednak na razie nie będę Wam zdradzała nic więcej :) Wracając do nowego bloga, oto link: http://zycie-wedlug-weroniki.blogspot.com/ Serdecznie na niego zapraszam :)

3 komentarze:

  1. Kiedy można spodziewać się kolejnego opowiadania? Tak mi ich brakuje.:( Opowiadania w twojej wersji były najlepsze. Mam nadzieję, że wena szybko powróci. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej dopiero w wakacje :( Przykro mi, że tak długo nie ma opowiadania, ale coś ostatnio nie miałam weny, a nie chce pisać czegoś na siłę byle było. Mam nadzieję, że się nie gniewasz. Swoją drogą czytanie komentarzy, w których padają tak miłe słowa jest niesamowite. Za to Was kocham 😘

      Usuń
  2. Oczywiście, że nie będę się gniewać. Zajmę się pisaniem opowiadań na mojego bloga i jakoś przetrwam. Powrotu weny życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń