Translate

poniedziałek, 25 lipca 2016

Zdjęcia ze Świata Seriali

Witajcie :)
Tak jak wspomniałam na facebook'u wstawiam zdjęcia dzisiejszego artykułu ze Świata Seriali. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale jak już wiecie nie mam laptopa, więc nie mogłam zeskanować gazety. Również z wyżej wspomnianego problemu nie mogę zrobić znaku wodnego na zdjęciach, dlatego uprzejmie proszę o nie kopiowanie poniższych zdjęć bez mojej zgody!!!









Komisarz Alex bez Lucyny?! Mam nadzieję, że szybko wróci na Łódzką komendę:)

4 komentarze:

  1. Komisarz Alex... bez Lucynki?! O, nie, nie, nie..! Teraz nawet ją zabrali :( Bez Marka i Lucyny ten serial jest... jest... nieciekawy :P A ta nowa bohaterka ma dodatkowo na imię Ewa, jak ta Ewka co kiedyś Marek uratował jej życie, a sam zginął :( Bez sensu - niech Orlicza gdzieś wysyłają! Szkoda, naprawdę szkoda. Straciłam wszelkie zainteresowanie serialem. Rysiek może i jest fajny, ale nie na tyle, by tylko dla niego i Alexa oglądać ten serial. I tak nie oglądałam, ale czytałam zawsze newsy. Nawet nie będzie o czym czytać :( Nie, no... załamka </3 W ten sposób psują genialny z początku serial :P Wiem, że "KA" jest na licencji Rexa, ale mogliby wymyślić polscy scenarzyści coś 'naszego' :( Od dziś nie czytam newsów, nie piszę opowiadań i w ogóle nie interesuję się Alexem. No dobra, może opo będę pisała dalej, bo chociaż w wyobraźni wszystko może iść po mojej myśli ;D Pozdo ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Nie będzie Lucy??? To zła wiadomość... Ja tak ją lubię! Bez niej to nie będzie to samo! Bez sensu! Zepsują każdy fajny serial!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mam zamiaru nawet wchodzić na strony związne z KA wolę HP .A myślałam że będzie coś fajnego w tym nowym sezonie.A trudno ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę ZAWSZE oglądała Alexa mimo wszystkiego co wymyślą scenarzyści 😉

      Usuń