Translate

niedziela, 4 grudnia 2016

Kilka informacji

Dzisiaj przychodzę do Was z małym postem informacyjnym. Przede wszystkim chciałabym Wam oznajmić, że będę starała się publikować nowe posty co dwa lub trzy dni, nie licząc oczywiście tych z powtórkami. Z tego też powodu utworzyłam wczoraj ankietę, w której bardzo bym chciała, abyście wyrazili swoją opinię o tym, o której godzinie mam publikować posty. Będę pokazywała Wam zdjęcia z planu 9. serii, ciekawostki, które miały miejsce w poprzednich seriach, być może (jak znajdę czas) wrócę do pisania opowiadań i wiele innych rzeczy. Chciałabym Wam zapełnić jakoś czas, w którym oczekujemy na nowe odcinki. Jeśli macie jeszcze jakieś ciekawe pomysły na posty to zapraszam do podzielenia się poniżej w komentarzach 😉
Ps. Jutro nowy post o kolejnych lokalizacjach. Czego? Tego dowiecie się już jutro 😊


3 komentarze:

  1. Tak!!!! Jak ja czekałam na stwierdzenie, że jest szansa na powrót twoich opowiadań! Wygrałam życie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam wszystkich. Mam pytanko czy wiesz może czy producenci są skłonni do powrotu w następnym sezonu Pawlickiego i Agnieszki , ponieważ to moi aktorach idole i fajnie byłoby ich znowu zobaczyć. Pozdrawiam :) Romek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale oni już nie wrócą do Komisarza Alexa :( Też ich bardzo lubiłam, a zwłaszcza Antka Pawlickiego :)

      Usuń