Translate

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Brak postów?!

Witam Was po krótkiej przerwie (nie licząc postów o powtórkach) w poście informacyjnym. W ostatnim czasie, jak pewnie zauważyliście, postów jest bardzo mało. Ostatnie tygodnie były dość ciężkie dla mnie, mianowicie przez tydzień walczyłam z grypą, a kolejne dni były całkowicie zapełnione obowiązkami szkolnymi oraz nadrabianiem zaległości. Obecny tydzień jest już luźniejszy jeśli chodzi o szkołę, ale potrzebuje krótkiej przerwy, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Od soboty rozpoczynam ferie. Chcę odpocząć, spędzać czas z przyjaciółmi, napisać do końca opowiadanie na bloga, zająć się nim i niestety pouczyć na sprawdziany, które będą zaraz po przerwie. Do końca tego tygodnia raczej nie będzie żadnych nowych postów, jak zwykle nie licząc postów o powtórkach (mam już je gotowe, czekają tylko na publikację ;)). Ale później postaram się, żebyście mieli po co zaglądać na bloga. Dzisiaj zakupiłam "Świat Seriali", lecz niestety po raz kolejny nie ma w nim nic odnośnie Komisarza Alexa :( Do zobaczenia w kolejnym poście, miłego dnia/nocy w zależności od tego, kiedy to czytacie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz