Translate

środa, 1 lutego 2017

Ponad 100 000 wyświetleń!!!

Moi Drodzy, w tym poście chciałabym Wam podziękować z całego serca za to, że pod koniec 2016 roku wybiło na blogu 100 000 wyświetleń 😃 Nie wierzyłam, że uda się to zrobić do końca ubiegłego roku, a jednak. Jak widać nigdy nie można tracić wiary i nadziei. Obecnie, po kolejnym miesiącu przybyło kolejnych 5 tysięcy! Według mnie, pierwsze 100 tys. na blogu to coś wyjątkowego, coś co zasługuję na wyróżnienie. Z tego powodu chcę zorganizować konkurs, i tak pamiętam, że obiecałam także na facebook'u za 1000 polubień, ale zrobię oby dwa. Problem jest jeden... nie wiem jakie mogłyby być nagrody, myślałam nad planem lekcji z bohaterami serialu, ale nie każdemu może się to okazać przydatne, niestety nie jestem w posiadaniu żadnych autografów. Dlatego musicie mi dać trochę czasu na przemyślenie wszystkiego i wykonanie. Zastanawiałam się czy nie dorzucić zdjęcia bloga wraz z moim podpisem, ale nie wiem czy ktoś by chciał taki "autograf" 😂 Jeśli macie jakieś pomysły to czekam na nie w komentarzach, email'u bądź na facebook'u w wiadomości prywatnej.
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i co? Czekamy na 150 000? 😀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz