Translate

czwartek, 12 czerwca 2014

Śmieszne teksty - część II

Dzisiaj teksty śp. komisarza Marka Bromskiego

Ja wiem, że zasłużyłeś na nagrodę, ale wspólne spanie to chyba przesada, co?
Do Alexa
Odcinek 2 pt. Uniknąć śmierci
Jesteś gorszy od pedantycznej żony, rozumiesz? Ja nie mam żony i nie chciałem nigdy mieć żony! Rozumiesz? Nie potrzebuję żony! Tak? Żadna dziewczyna mnie nie ułożyła i ty też mnie nie ułożysz, rozumiesz? Nie odwracaj się do mnie plecami! Alex! Kupię sobie kota!
Do Alexa
Odcinek 4 pt. W potrzasku
Najpierw ratujesz komuś życie, a potem się czujesz za niego odpowiedzialny.
Odcinek 1 pt. Pozdrowienia z Łodzi
Twój pan lubi jak jest bałagan! Twój pan dobrze czuje się w bałaganie! Lubię, jak coś sobie leży tutaj albo na przykład tutaj. Lubię, jak jest nieznośnie! Ja się dobrze w tym czuję, rozumiesz? Jest fajnie, jak jest bałagan. Ja żyję dobrze, jak jest bałagan.
Do Alexa
Odcinek 4 pt. W potrzasku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz