Translate

piątek, 26 czerwca 2015

Wakacje... Nowy pomysł = ^•^=

Nareszcie mamy wakacje! :D (chociaż pewnie nie każdy, bo niektórzy niestety muszą pracować). Ja po 10 latach rozstałam się z moją klasą i niektórymi koleżankami i kolegami. Mianowicie, dzisiaj ukończyłam 3. klasę gimnazjum i za dwa miesiące znaczne naukę w liceum. No, ale mimo to cieszę sie, że poznał nowych ludzi. :) A jak tam wyglądają Wasze świadectwa? Jesteście zadowoleni? Ja bardzo. A wracając to Alexa, to Wiecie, że do nowych odcinków zostało 71 dni?! Mam nasdzieje, że w wakacje będzie dużo powtórek, ponieważ na razie jest ich niewiele. Ostatnio wpadłam na nowy pomysł, jeśli macie jakieś zdjęcie z bohaterem serialu Komisarz Alex, np. Rockim, Antek Pawlickim, Magdą Wałach bądź jeszcze inną osobą, która wystąpiła w którymś odcinku Alexa, wysyłajcie je na maila (jeśli oczywiście tego chcecie i wyrażacie na to zgodę), na adres: komisarzalexnajlepszy1.blogspot.com. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz