Translate

wtorek, 1 marca 2016

Zaległości...

Wiem, że wczoraj był poniedziałek i powinno pojawić się nowe opowiadanie oraz wiem, że to już drugi raz, kiedy nie wstawiłam nowego opowiadania. Bardzo, ale to bardzo przepraszam tych, którzy czekali na nie. Szczerze mówiąc to nie mam napisanego ani jednego słowa w kolejnej części, ale postaram się w ramach przeprosin napisać je jeszcze w tym tygodniu i wstawić na bloga. Od jutra rozpoczynają mi się rekolekcje szkolne, więc nie będę musiała się tyle uczyć co zwykle, więc mam nadzieję, że dam rade. :)

5 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się. Każdemu może zabraknąć czasu mimo, że stara się nim tak organizować, aby poza szkołą miał czas dla siebie. Z niecierpliwością czekam na kolejne opowiadanie, ale co się odwlecze to nie uciecze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się akurat dzisiaj skończyly rekolekcje��

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy i tak Cie podziwiam ze Ci sie chce

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że niedługo będzie kolejna część. Nie mogę się już doczekać��

    OdpowiedzUsuń