Translate

wtorek, 31 maja 2016

Witajcie ponownie

Hej,
Jak pewnie większość z Was to zauważyło, na blogu w ostatnim czasie straszne pustki, a liczba wyświetleń drastycznie maleje każdego dnia. No, ale nie ma się co dziwić skoro nie ma żadnych nowych postów. W najbliższym  (nieokreślonym jeszcze) czasie postaram się to zmienić. Dzisiaj wtorek, ostatni dzień maja. Nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo się troszkę rozchorowałam, jednak mam nadzieję, że jutro będzie lepiej. W niedzielę wróciłam z nad morza. Mogę Wam wstawić kilka fotek (będą poniżej ;)) Niestety pogoda nie była zbyt ładna, ale przynajmniej nie padało. Nie wiem czy pamiętacie, ale w ostatnim poście pisałam również o warsztatach na farmacji. Zdjęcia również możecie zobaczyć poniżej ;) Było naprawdę bardzo fajnie. 
Właściwie nie powinnam pisać o moich różnych wycieczkach itp., ponieważ to blog i Komisarzu Alexie, no ale prawda jest taka, że oprócz opowiadań i tematach o aktorach grających głównych bohaterów, nie mam o czym pisać. Ostatnio coś nie mam weny na opowiadania, dlatego proszę o wyrozumiałość ;)


Warsztaty na farmacji:

Morze:




Park kolejek i miniatur w Dziwnowie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz