Translate

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Międzyzdroje - dotknęłam dłoni Orlicza!!!

W Lipcu podczas pobytu nad morzem wybrałam się deszczowego dnia do Międzyzdroi. Niestety cały czas padało, dlatego zobaczyłam przede wszystkim to, na czym mi najbardziej zależało. A była to ALEJA SŁAW :) Zrobiłam zdjęcia odcisków dłoni całej "Czasohonorowej czwórce", czyli m.in. Michała Orlicza oraz śp. Marka Bromskiego z Komisarza Alexa. Oprócz nich uwieczniłam dłoń Michała Żebrowskiego, którego bardzo sobię cenię jako aktora oraz śp. Ani Przybylskiej, która zagrała w jednym z odcinków 3. serii Alexa. Najbardziej cieszę się z odcisku Antka Pawlickiego, jest to mój ulubiony polski aktor :) A jaki jest Wasz ulubiony aktor/aktorka? Piszcie w komentarzach ;) Poniżej zdjęcia, które zrobiłam w Międzyzdrojach. Byłam tam po raz drugi i na pewno nie ostatni :D



Zapraszam do rozwinięcia posta :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz