Translate

niedziela, 13 listopada 2016

Nowy opiekun Alexa?!

Już od jutra w sprzedaży nowy egzemplarz Świata Seriali. KRYSTIAN WIECZOREK NOWYM OPIEKUNEM ALEXA. Mam nadzieję, że to nieprawda, ponieważ uwielbiam Antka Pawlickiego w Komisarzu Alexie. I tak, wiem, że w Komisarzu Rexie, opiekun psa zmieniał się kilkakrotnie, ale (bez obrazy dla aktora), ale Krystian Wieczorek zupełnie według mnie nie pasuje do tej roli. Wyraźcie proszę Wasze zdanie na ten temat. Już jutro ok. 17:00 wstawię skany na bloga z tej gazety (dopiero wtedy wrócę ze szkoły). Także zostawiam Was z tą informacją i do jutra ;)


Źródło: facebook.com

12 komentarzy:

  1. Nie ma mowy! Przecież w 102 odcinku (czyli poprzednim ) Michał i Ewa pocalowali się i oni muszą być razem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... Życie jest niesprawiedliwe, najgorsze jest to, że przez każdą taką zmianę serial traci na oglądalności :(

      Usuń
    2. No właśnie... Ja kocham ich razem!!

      Usuń
    3. To było takie piękne... ❤

      Usuń
    4. Zgadzam się z tobą w zupełności 😉

      Usuń
    5. Zgadzam się z tobą w zupełności 😉

      Usuń
  2. Wieczorek ma się gonić na psi ogon Alex bez Michała? No way nigdy w życiu. Będę ogladała tylko ze względu na Alexa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam nadzieje, ze to tylko plotki :(
    Za dużo tych zmian ostatnio.. Mimo, że uwielbiam Ewę nadal nie pogodziłam się z odejściem Lucyny i nawet nie wyobrażam sobie zeby teraz gdy miało byc tak pięknie odejdzie Michał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam Antka, dzięki tej roli, a teraz to wszystko się skończy. Przecież Rocky (Alex) będzie za nim z pewnością bardzo tęsknił, przez tyle lat ciągle byli razem :(

      Usuń
  4. No! No! No! Tylko nie to, dlaczego?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przez to, że jest to serial na licencji :( (Komisarz Rex)

      Usuń