Translate

sobota, 8 lipca 2017

BĘDZIE 10 SEZON KOMISARZA ALEXA!

Witajcie Moi Drodzy,


Jak już może część z Was wie, że 10 lipca 2017 roku ekipa naszego ukochanego serialu powróci na plan zdjęciowy, by nakręcić dla nas kolejną część zmagań ekipy policyjnej na czele z dzielnym Alexem. Muszę przyznać, że ja od dłuższego czasu wiedziałam o tym, że będzie kolejny sezon serialu, ale nie mogłam Wam niestety tego powiedzieć. Mam nadzieję, że się cieszycie. Emisja tego sezonu planowana jest na jesień br. Oby tak było 😉

A co mówi portal swiatseriali.pl na temat 10. serii?
"W jednym z pierwszych odcinków 10. serii serialu Alex i jego przyjaciele zajmą się rozwikłaniem skomplikowanej zagadki kryminalnej - morderstwa, o dokonanie którego oskarżony zostanie... komendant Mędrzak.
Zdradzamy, że komendant spędzi noc z ukochaną, a rano - po przebudzeniu - odkryje, że kobieta jest martwa! Ślady znalezione przy ofierze okażą się należeć do Mędrzaka. W wyniku śledztwa wyjdzie na jaw, że komendant był piekielnie zazdrosny o kochankę i podejrzewał ją o zdradę.
Prokurator da Górskiemu dobę na zebranie wiarygodnych dowodów na niewinność Mędrzaka. Tylko Alex nie będzie miał wątpliwości co do tego, że szef jego przyjaciół nie miał nic wspólnego ze zbrodnią...
10. sezon "Komisarza Aleksa" rozpocznie się od poszukiwania sprawcy lub sprawców napadu na wnuka znanego w Łodzi generała. O zajęcie się tą sprawą osobiście poprosi Piotra, Martę i Ryszarda... komendant Mędrzak. 
Okaże się, że jest bliskim przyjacielem generała i obiecał mu, że jego podwładni szybko wyjaśnią okoliczności napadu na jego wnuka, a ci, którzy dopuścili się tego czynu, trafią za kratki. Ujawniamy, że jednym z podejrzanych będzie zwolniony niedawno z więzienia pedofil..."

Ps. Wyczekujcie zdjęć z planu, które będę tutaj wrzucała 😁

8 komentarzy:

  1. Hej, to super wiadomość, ze będzie 10 sezon! Wiesz może gdzie będą kręcone zdjęcia do niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co dokładnych lokalizacji nie znam, na pewno w Łodzi 😂 Ale to pewnie wiesz 😀 Jak będę coś wiedziała to z pewnością napisze 😉

      Usuń
  2. Mam do ciebie pytanie w artykule niema nic o Postaci Niny Kruk czyżby Karolina Nlobrzak odeszła z serialu i Nie zobaczymy jej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że nie została zawarta w artykule nie oznacza że zabraknie tej postaci 😉 Spokojnie, nic mi nie wiadomo o tym, aby miała zniknąć z serialu 😁

      Usuń
    2. Jest informacja ze strony swiata seriali,ze wraca Magdalena Walach,wiec wydaje mi sie,ze to ona zastapi Karoline Nolbrzak.Jednak powrot Lucyny bardzo mnie cieszy.

      Usuń
    3. Tak, to prawda, że wraca znów na Łódzką komendę ;)

      Usuń
    4. Jak to teraz będzie Lucyna za Ninę czy też obie panie zobaczymy w serialu.

      Usuń
    5. Na ten czas nie jestem w stanie niestety odpowiedzieć na Twoje pytanie :( Gdy się czegoś dowiem z pewnością napiszę na blogu ;)

      Usuń