Translate

sobota, 6 lutego 2016

WYNIKI KONKURSU!!!

W poprzednim poście pisałam, że dzisiaj (w sobotę) podam wyniki konkursu. Właściwie, tak teoretycznie jest już niedziela, ale tak mi zeszło :D No cóż, najwyżej jutro przeczytacie :) Dostałam kilka prac konkursowych, wszyscy zdecydowali się na opowiadania :D Długo myślałam nad tym, kto powinien wygrać NAGRODĘ, jaką jest AUTOGRAF MADZI WALACH. Naprawdę wybór tylko jednej osoby był bardzo trudny i ciężko było mi się zdecydować. Jednak po kilkukrotnym przeczytaniu każdej pracy i namysłu wybrałam...
ULĘ ŁEMPICKĄ :D Gratuluję wygranej i proszę cię o skontaktowanie się ze mną za pomocą blogowego maila, na który wysłałaś opowiadanie, w celu podania adresu, na który mam wysłać Twoją nagrodę :D
Ula co prawda nie napisała dalszej części jednego z odcinków, lecz zupełnie nowe opowiadanie, ale ZEZWOLIŁAM NA TO (pytała w komentarzu pod konkursem ;)). Jeśli zwyciężczyni wyrazi zgodę opublikuję na blogu jej pracę. Jednocześnie gratuluje również pozostałym osobom, które wysłały mi opowiadania. Były naprawdę bardzo ciekawe. Życzę powodzenia w kolejnych konkursach, bo mam nadzieję, że uda mi się jeszcze jakieś zorganizować.
Alex :)

Ulu, ten autograf powędruje do ciebie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz