Translate

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Q&A - Zadaj mi pytanie

Kilka lub kilkanaście dni temu zamieściłam na blogu ankietę. A pytanie dotyczyło ,potocznie mówiąc, Q&A, czyli pytań i odpowiedzi. Nie było żadnych negatywnych głosów (tylko pozytywne), dlatego od teraz do 24 kwietnia włącznie możecie zadawać mi pytania. Mogą dotyczyć serialu, bloga, mnie i wszystkiego innego co Wam przyjdzie do głowy ;)
Pytania możecie zadawać w komentarzach pod tym postem, na facebook'u w wiadomości prywatnej lub pod postem, który zaraz tam stworzę jak i również na ask'u (adres TUTAJ), mailu: komisarzalexnajlepszy1@gmail.com oraz snapchacie (komisarzalexnaj).
Z wielką checią odpowiem na każde pytanie :)
PS. Przypominam, że dzisiaj niestety nie będzie opowiadania będzie za tydzień. Z góry przepraszam i życzę miłego wieczoru, a trzeciogimnazjalistom powodzenia w kolejnych dniach zmagania się z testami.

16 komentarzy:

  1. Witam. Mam pytania, które od dawna chciałam ci zadać. Czy twoi znajomi i przyjaciele wiedzą, że prowadzisz tego bloga? Jesli tak, to jak na to reagują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytania ;) odpowiem na nie w poście dotyczącym Q&A, który pojawi się pewnie za tydzień ;) Przypominam, że można pytać ile sie tylko chce ;) Twoje pytania są bardzo interesujące :)

      Usuń
  2. Pytanie: Czy oprócz tego bloga prowadzisz jeszcze jakiś inny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co skłoniło cię do założenia bloga?? Było to działanie pod względem impulsu czy spokojna, dobrze przemyślana decyzja??
    Żakowałaś kiedyś, że prowadzisz ten blog? Jestem strasznie ciekawa odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pytanko z innej beczki. Jakie masz plany na przyszlosc? Wiesz kim chcialabys byc? Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym się interesujesz Oprócz tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pytanie ;)

      Usuń
    2. Czym jest dla ciebie ten blog?

      Usuń
    3. Pyt. 1.: Co lubisz robić w wolnym czasie?
      Pyt. 2.: Dlaczego twój blog dotyczy Komisarza Alexa, a nie innego serialu?
      Pyt. 3.: Myślałaś kiedyś aby poprowadzić ten blog z czyjąś pomocą, a nie sama?
      Czekam na odpowiedzi. :)

      Usuń
    4. Jakie seriale albo filmy (oczywiście bez Komisarza Alexa), które też uwielbiasz oglądać? Które są twoimi ulubionymi?

      Usuń
  6. Czy interasujesz się sportem?
    Czy lubisz jescze oglądać inne seriale czy programy?
    Czy oglądałaś serial komisarz Alex od pierwszych odcinków?
    Przepraszam ciebie , że dopiero dzisiaj ci się pytam ale wcześniej nie miałam czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, post pojawi się dopiero w środę lub czwartek, więc zdążyłaś/eś ;)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi, post pojawi się dopiero w środę lub czwartek, więc zdążyłaś/eś ;)

      Usuń