Translate

środa, 27 kwietnia 2016

Q&A

Muszę przyznać, że nie przypuszczałam, że otrzymam aż tyle pytań. A jest ich ponad 20 :D Naprawdę bardzo, ale to bardzo się z tego cieszę. Na każde pytanie z wielką chęcią odpowiadałam. Jeśli jeszcze kiedyś będziecie mieli ochotę na Q&A po prostu piszcie :) Będzie to dla mnie czysta przyjemność :)



  1. Czy Twoi znajomi i przyjaciele wiedzą, że prowadzisz tego bloga? Jeśli tak, to jak na to reagują?
    O blogu wiedzą moje dwie najbliższe przyjaciółki i to właśnie dzięki nim rozpoczęła się moja przygoda z blogowaniem :D Niektórzy moi znajomi z gimnazjum wiedzieli o tym co robię i byli pod wrażeniem wyników jakie osiągałam (mówię m.in. o liczbie wyświetleń). Jednak odkąd chodzę do liceum to nie chwalę się tym zbyt szczególnie ;)
  2. Czy będzie 8 sezon?
    Niestety nie wiem tego :( Nikt mnie niestety nie informuje o tym, ponieważ po prostu nie mogą udzielać takich informacji każdej osobie, która napiszę do produkcji Komisarza Alexa czy dyrektora TVP :/
  3. Jak myślisz co będzie w 8 sezonie (jeśli będzie)?
    Odpowiem na to pytanie w ten sposób, że napisze co chciałabym żeby było w 8. sezonie :) Przede wszystkim chciałabym, aby była duuużo akcji, ponieważ muszę przyznać, że w 7. serii troszkę mi tego zabrakło. Może i to głupie, ale lubię kiedy bohaterowie są ranni itp., ale tylko żeby nie umierali! Fajnie jakby była jakaś akcja z pobiciem Orlicza albo postrzelenie go, żeby Lucyna by się o niego martwiła, a jednocześnie bardziej się do siebie zbliżyli ;) Czekam również na nowe sztuczki Alexa :D Żeby było jeszcze ciekawiej mogło by być jakieś porwanie Michała, Lucynki bądź Ryśka. Uwielbiam dramatyczne akcje, ale muszą się szczęśliwie zakończyć. Mam nadzieję, że jeśli powstanie 8. sezon to nie uśmiercą ani Michała ani innej z głównych postaci ;)
  4. Czy będzie jeszcze odcinek Komisarza Alexa?
    Jak już napisałam powyżej, niestety nie wiem, mam nadzieję, że tak :)
  5. Czy oprócz tego bloga prowadzisz jeszcze jakiś inny?Praktycznie nie, ale teoretycznie tak :D Ponieważ w 2014 roku założyłam bloga o mojej śwince morskiej. Zamieściłam wtedy jeden post i na tym zaprzestałam. W sumie nie wiem dlaczego :D Jakoś tak po prostu wyszło ;) Rok temu (w wakacje) kiedy mi się nudziło postanowiłam, że wznowię tamten blog. Zaczęłam pisać nowy post, po czym zapisałam go w wersji roboczej i od roku tak sobie jest :D Stwierdziłam, że wolę poświęcić się tylko jednemu blogowi, ponieważ mam naprawdę wiele zajęć. :D Jednak mimo tego jednego posta, nie usunęłam tego bloga, więc jeśli chcecie to tutaj macie adres --> Świnka Morska Tofik
  6. Co skłoniło cię do założenia bloga?? Było to działanie pod względem impulsu czy spokojna, dobrze przemyślana decyzja??
    Było to mniej więcej tak: od dawna lubiłam Komisarza Alexa. Zawsze żaliłam się moim przyjaciółkom, że nie ma żadnego działającego bloga o tym serialu. One w tam tym czasie prowadziły (a jedna z nich cały czas prowadzi) bloga o serialu "Violetta" (dla zainteresowanych: TUTAJ jest link ;)). Powiedziały do mnie: "No to Ty załóż takiego bloga" i właśnie z ich pomocą powstał ten oto blog, z którego jestem naprawdę dumna ;) Myślę, że była to dosyć przemyślana decyzja, ale nie przypuszczałam, że będzie taka oglądalność :)
  7. Żałowałaś kiedyś, że prowadzisz ten blog?
    NIGDY! :D Myślę, że to jedna z najlepszych rzeczy, które robię :D
  8. Jakie masz plany na przyszłość? Wiesz kim chciałabyś być?
    To bardzo dobre pytanie :D Przez ostatnie kilka lat bardzo chciałam pójść na medycynę i zostać chirurgiem, pediatrą lub lekarzem jeszcze innej specjalizacji. Obecnie jestem w pierwszej klasie liceum o profilu biol-chem, jest to dosyć prestiżowa szkoła i nauki jest naprawdę dużo. Nie wiem czy cały czas chcę iść w tym kierunku, ponieważ na maturze z biologii i chemii mogłabym pozwolić sobie na max. 3 błędy. Ale i tak moją przyszłość chcę związać z biologią i/lub chemią. Myślę również o weterynarstwie oraz kryminalistyce, ale mam jeszcze 2 lata ;)
  9. Czym się interesujesz oprócz tego bloga?W wolnym czasie (a niestety mam go mało) gram na pianinie, gitarze, jeżdżę na rolkach lub bawię się z moimi psiakami. Mówiąc krótko moje zainteresowania to: muzyka, sport i psy <3
  10. Kogo najbardziej lubisz z Alexa?
    Trudno wybrać mi tylko jedną osobę, ale jest to ALEX <3 Ale na drugim miejscu jest Michał Orlicz, a na trzecim Leon Berger ;)
  11. Skąd masz autografy aktorów?
    Zazwyczaj wygrywam w konkursach, ale zdarza się też tak, że wystarczy napisać do oficjalnej stronki aktora i podać adres, na który ma zostać przysłany autograf :)
  12. Czy w Twoim opowiadaniu Lucy będzie z Michałem?
    Może tak a może nie :D Nie mogę spoilerować, bo czytanie opowiadań straciło by troszkę sens ;) Czas pokaże ;) A chcielibyście tego? :)
  13. Lubisz Harry'ego Pottera?Wręcz uwielbiam :D Zarówno książki jak i filmy, mogę czytać/oglądać bez końca :D
  14. Jaki masz kolor włosów?Ciemno brązowy ;)
  15. Ile masz wzrostu?Dawno się nie mierzyłam, ale ok. 172 cm :)
  16. Kogo najbardziej lubisz z Harry'ego Pottera?Harry'ego i Hagrida :D
  17. Czym jest dla ciebie ten blog?
    Ten blog jest dla mnie pasją, na którą staram się poświęcać wolny czas. Dzięki niemu rozwijam się na różne sposoby, m.in. poprzez pisanie opowiadań czy tworzeniu filmików ;)
  18. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    Jest wiele rzeczy, które lubię robić w wolnym czasie, dlatego wymienię ich kilka. Przede wszystkim, jak już wcześniej wspominałam, najbardziej lubię bawić się z moimi psiakami (labradorka i owczarek niemiecki ;)), grać na instrumentach, śpiewać (ale tylko jak jestem sama, bo niestety nie umiem ładnie śpiewać :D), gram w siatkówkę, jeździć na rolkach (ogólnie po prostu ćwiczyć i być aktywnym).
  19. Dlaczego twój blog dotyczy Komisarza Alexa, a nie innego serialu?
    Ponieważ jest to jeden z moich ulubionych seriali. Kocham psy i kryminalistykę. Ten serial łączy obydwie rzeczy. Po za tym bardzo lubię też aktorów grających w tym serialu. ;)
  20. Myślałaś kiedyś aby poprowadzić ten blog z czyjąś pomocą, a nie sama?
    Muszę przyznać, że kiedyś myślałam o tym, żeby znaleźć jakąś osobę do pomocy, ale było to dość dawno. Pamiętam, że napisałam nawet wtedy post, ale nikt się nie zgłosił. Jakiś czas temu ktoś do mnie napisał czy nie szukam "admina" (nie przepadam za tą nazwą), ale odmówiłam, ponieważ wiem jak wyglądają niektóre współpracę, a poza tym w okresie jaki teraz mamy (czyli bez serialu) właściwie nie ma wstawiania bezpośrednich postów do serialu, typu: streszczenia i zdjęcia z odcinków, z planu itp.
  21. Jakie seriale albo filmy (oczywiście bez Komisarza Alexa) też uwielbiasz oglądać? Które są twoimi ulubionymi?
    Oglądam dosyć sporo seriali, głównie polskich, ale nie tylko. Uwielbiam "Czas Honoru", chyba mogę powiedzieć, że nawet kocham :D Myślę, że jest tak na równi z Alexem ;) No, ale niestety ten serial skończył swoją produkcję. Lubię też "Kryminalnych", "Twarzą w twarz", "Rex Special Unit" oraz kilka ostatnich serii "Komisarza Rexa" (te, których akcja toczy się w Rzymie :)). W ogóle to ja mam często tak, że zaczynam się "wciągać" w jakieś seriale, gdy już nie są produkowane :D Kolejnym serialem, który uwielbiam jest "Dr. House". Z obecnej produkcji lubię "Strażaków", mimo że tak naprawdę jest to konkurencja do Alexa, "Na dobre i na złe". Ulubione to "Czas Honoru", "Kryminalni", "Dr. House" i "Strażacy".
  22. Czy interesujesz się sportem?Tak, uwielbiam grać w siatkówkę, piłkę ręczną, unihokeja i właściwie w każdej dziedzinie sportu lubię się udzielać :) Mam nawet kilka medali ;)
  23. Czy lubisz jeszcze oglądać inne seriale czy programy?O serialach pisałam już wyżej ;) A jeśli chodzi o programy to bardzo lubię Małych Gigantów, Kocham Cię Polsko, Masterchef'a jak i Przygarnij mnie ;)
  24. Czy oglądałaś serial Komisarz Alex od pierwszych odcinków?Nie :D Właśnie niedawno zastanawiałam się od kiedy zaczęłam tak regularnie oglądać Alexa i szczerze mówiąc nie pamiętam :D Jeśli dobrze pamiętam to pierwszą serię premierowo oglądałam, ale nie tak, że widziałam każdy odcinek. Krótko mówiąc nie byłam wtedy takim "maniakiem Alexowym" :D
To już wszystko. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zadawali mi pytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz