Translate

niedziela, 10 kwietnia 2016

Post informacyjny

Dawno nic nie pisałam, dlatego uznałam, że przyszedł czas na ten post. Dotyczy on kilka spraw organizacyjnych. W okresie "szkolnym" w dni robocze jestem zajęta lekcjami, nauką, dojazdami do szkoły itp., dlatego posty są tak rzadko :(
Bardzo często jest tak, że opowiadania nie pojawiają się co tydzień, tak jak na początku miało być. Nie jest to tak, że ja wcale nie mam czasu, ponieważ w soboty nie robię nic związanego ze szkołą (taki chillout :D), ale czasami jest potrzebny taki odpoczynek, zwolnienie tempa, pewnie niektórzy wiedzą o czym mówię. Brak weny również jest jednym z powodów. Jednak to nie oznacza, że rezygnuje z bloga bądź zawieszam jego działanie. Dobra, a teraz przejdźmy do kilku konkretów:

  • nowe opowiadanie już jutro :) natomiast kolejne dopiero 25 kwietnia (z góry przepraszam, ale w następny weekend przyjeżdża do mnie kuzynka na 3 dni i nie dam rady nic napisać)
  • kilka tygodni temu na blogu znajdowała się ankieta, która dotyczyła zakładki "AUTOGRAFY", jestem w trakcie tworzenia tego, ale myślę, że pierwszy post pojawi się dopiero za niecałe 2 tygodnie
  • często jestem pytana, co z kolejną serią Alexa? Z przykrością muszę odpowiedzieć, że nic nie wiem na ten temat, ale jest już kwiecień, więc mam nadzieję, że niedługo dowiemy się co dalej :) Bądźmy dobrej myśli :)
  • zaraz stworzę nową ankietę, więc proszę o Wasze głosy
Myślę, że to wszystko co chciałam Wam przekazać. Zapraszam do przeczytania jutrzejszego opowiadania, myślę że pojawi się jakoś ok. godziny 7:00. Jak zawsze proszę o opinie w komentarzach :)
Zachęcam również na SNAPCHATA, postaram się tam wstawiać więcej snapów, ale jeśli obserwują mnie tylko 3-5 osób to wydaję mi się, że to nie ma sensu.


Na dzisiaj to wszystko, mam nadzieję, że dotrwaliście do końca :D

1 komentarz: