Translate

wtorek, 26 kwietnia 2016

Kilka informacji

Witajcie,
Bardzo dobrze wiem, że dawno nie było opowiadania (jak dobrze pamiętam to od ok. 2 tygodni), ale naprawdę nie miałam czasu. Gdy mam do wyboru naukę i lekcję a pisanie opowiadania, no to jednak wybieram szkołę. Dlatego mam nadzieję, że jesteście w stosunku do mnie wyrozumiali ;) Wracając do opowiadania to najprawdopodobniej będzie jeszcze dzisiaj, ponieważ zaraz po napisaniu i opublikowaniu tego postu biorę się za dalsze pisanie ;)
Pisząc post o Q&A, jak dobrze pamiętam powiedziałam, że odpowiedzi będą w poniedziałek. Od niedzieli post jest gotowy, ale stwierdziłam, że najpierw opublikuję opowiadanie, a dwa dni później Q&A. A dlaczego tak? :) Ponieważ uznałam, że lepiej będzie, aby posty na blogu pojawiały się w jakimś odstępie czasowym, a nie tak żeby jednego dnia opublikować wszystkie posty, a przez resztę tygodnia "cisza".
Dlatego oznajmiam, iż odpowiedzi do Q&A pojawią się w najbliższy czwartek!

No, to wszystko co chciałam Wam dzisiaj przekazać, teraz biorę się za opowiadanie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz