Translate

niedziela, 20 września 2015

Wrażenia po 3. odcinku

Odcinek 81 (3. odcinek 7. serii) był bardzo interesujący. Było bardzo dużo śmiesznych scen, z czego bardzo się cieszę, ponieważ je uwielbiam. Najśmieszniejsze z nich to:

  • wtedy gdy Klaudusia przyniosła sernik dla Michała
  • gdy Alex wziął do pyska placek
  • kiedy Rysiek nie mógł się dogadać w sprawie papugi (Nie chcę sowy, chcę kupić papuge, Puchała to moje nazwisko :D)
  • gdy Lucyna spytała Michała co robi w weekend :D jego mina była świetna
Jednak znowu brakowało mi akcji. Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni i będzie dużo się działo. Na początku myślałam, że Wojtuś został już 'sprzedany'. Nie wierzyłam temu facetowi, kiedy okazało się że naprawdę pomaga tej kobiecie byłam zadowolona. Reasumując, uznaje ten odcinek za najlepszy spośród tych, które zostały jak na razie wyemitowane (oczywiście mówię tutaj o 7.serii ;)).

2 komentarze:

  1. W sumie co tu dużo mówić wszystko zostało powiedziane przez ciebie też uważam że to był świetny odcinek :) jeden z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń