Translate

środa, 6 stycznia 2016

KONKURS!!!

W końcu nadeszła ta chwila, w której czas ogłosić pierwszy KONKURS na blogu Komisarz Alex Najlepszy :) A do wygrania... NAJPRAWDZIWSZY AUTOGRAF MAGDY WALACH, serialowej Lucyny Szmidt, autograf otrzymałam od zaprzyjaźnionej stronki  ^^



Aby otrzymać powyższy autograf, należy wykonać zadanie konkursowe, a polega ono na tym, aby:

  • napisać ciąg dalszy (w formie opowiadania) jednego z odcinków serialu Komisarz Alex oraz napisać za co lubisz serialową Lucynę
LUB

  • narysować dalszy ciąg jednego z odcinków (ręcznie lub na komputerze) oraz napisać za co lubisz serialową Lucynę
LUB

  • przedstawić w jeszcze innej formie dalszy ciąg jednego z odcinków oraz napisać, dlaczego lubisz serialową Lucynę
Możecie również zmienić troszeczkę końcówki odcinków, aby móc się bardziej rozpisać, rozrysować itd.

Zadania konkursowe proszę wysyłać na maila, na adres: komisarzalexnajlepszy1@gmail.com jako temat proszę wpisać "autograf" lub w wiadomości prywatnej na facebook'owej stronie bloga: Komisarz Alex Najlepszy

Konkurs trwa do 5 lutego do godz. 18:00!

Zwycięzcę wybiorę ja, osoba która wygra będzie proszona o podanie adresu w celu wysłania nagrody. Wszystkie koszty wysyłki ponosi redaktorka bloga, czyli ja :D Jeśli będzie zgoda autora, wygraną pracę opublikuje na blogu ;)

PS. Wybrałam taki temat konkursu, ponieważ bardzo często brakuję mi dalszej części odcinka, jestem taka niedosycona xD Wtedy sobie w głowie wymyślam ciąg dalszy odcinka lub troszeczkę je zmieniam :

2 komentarze:

  1. A można napisać własny odcinek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym, aby to jednak był ciąg dalszy, no ale niech będzie, możesz ;)

      Usuń