Translate

sobota, 30 stycznia 2016

Opowiadania w poniedziałki

Ostatnio dużo myślałam nad opowiadaniami, a raczej o ich publikacji. I wpadłam na taki, wydaje mi się, że bardzo dobry pomysł, otóż od tej pory opowiadania będą pojawiały się w każdy poniedziałek. Tak mi to przyszło do głowy, ponieważ jak jest szkoła, to piszę (jeśli w ogóle) tylko w weekendy, a że poniedziałek to taki pierwszy dzień szkoły, pracy itp. i żeby umilić sobie poniedziałkowe popołudnie będziecie mogli poczytać. Drugim powodem, dla którego jest to ten konkretny dzień jest to, że nie będziecie musieli mnie wypytywać i nieustannie sprawdzać kiedy wreszcie pojawi się kolejna część/rozdział. Wystarczy, że w poniedziałek w godzinach po południowych wpadniecie na bloga. Piszcie jak Wam się podoba ten pomysł, bo jeśli nie to będzie tak jak wcześniej. A i jeszcze coś, żebym nie zapomniała, może zdarzyć się tak, że w któryś z poniedziałków nie będzie opowiadania (z różnych względów), jednak wtedy będę Was o tym uprzedzać. Także w najbliższy poniedziałek (a będzie to już luty :D) pojawi się 10. część IV opowiadania. To byłoby tyle na dzisiaj.
Alex ;)



Tak :D I nowe opowiadanie na pocieszenie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz