Translate

wtorek, 26 stycznia 2016

Pościk informacyjny

Moi Drodzy Czytelnicy,
Niektórzy dopiero co zaczęli swoje ferie zimowe, inni jeszcze czekają na dni wolne, a jeszcze inni, jak np. ja, powoli zmierzają do końca swoich wolnych od szkoły dni. Niestety już w tym tygodniu muszę myśleć o szkole i mam z nią związanych kilka obowiązków, których muszę dokonać w tym przecudownym czasie.

Taaa... Teraz co nieco o mnie wiecie :D (ale kocham mój profil)

Wracając do tematu, mam w planach wstawić kolejną część opowiadania, w której będzie się dużo działo. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;) (Jak myślicie, czy Lucyna, Rysiek i Alex odnajdą porwane dziecko i winnego postrzelenia ojca zaginionej dziewczynki?) Właśnie jestem w trakcie pisania tej części, chociaż pewnie będę musiała skończyć jutro (jest godzina 23:37 - troszkę późno się zrobiło), bo w głowie mam mnóstwo pomysłów i muszę to logicznie przełożyć na kartkę (czyt. laptopa XD), żeby wszystko miało ręce i nogi. Jak pewnie wiecie, jak znowu zacznie się szkoła, nie będę miała za dużo czasu na pisanie postów, mam nadzieję, że to zrozumiecie. Nie wiem czy zdołam napisać kolejne opowiadania, dlatego nic nie obiecuje, może się uda ;) Jednocześnie przypominam o konkursie, który trwa na blogu do 5 lutego do 18:00 (każdy ma szansę na wygraną, nie bój się spróbować, może to właśnie TY wygrasz!) Dobra, to byłoby na tyle, miał być krótki pościk, a się strasznie rozpisałam (wieczorem zawsze mam ochotę wszystko robić :D). Z racji, że jest prawie północ, życzę Wam dobrej nocy.
Redaktorka Alex.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz